.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه حوادث از گلستان

آموزش انتظامي 7 هزار نفر از كاركنان آموزش و پرورش، اجراي اولين مرحله طرح عملياتي دستگيري سارقان اماكن و بازداشت پنج عضو شركت هرمي در گنبدكاووس از اخبار كوتاه حوادث در گلستان است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان گفت: بيش از 7 هزار نفر از كاركنان آموزش و پرورش استان گلستان در كارگاه‌هاي پيشگيري از جرائم با آسيب‌هاي اجتماعي و راهكارهاي پيشگيرانه از آن آشنا شدند.
محمد تمسكني‌زاهداي افزود: با توجه به تعامل و همكاري خوب بين نيروي انتظامي و آموزش و پرورش استان، طي سال گذشته بيش از 560 ساعت كارگاه آموزشي همگاني توسط انتظامي استان گلستان و به 7 هزار و 292 نفر از كاركنان آموزش و پرورش شامل 3 هزار و 663 مرد و 3 هزار و 629 زن آوزش‌هاي انتظامي لازم پيرامون پيشگيرانه از آسيب‌هاي اجتماعي داده شد.
وي تصريح كرد: در اين كلاس‌‌ها علاوه بر ارائه آموزش‌هاي انتظامي و اجتماعي، از كاركنان و معلمان خواسته شد اطلاعات و آگاهي‌ها و راهكارهاي لازم در خصوص پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي در بين دانش‌‌آموزان مقاطع مختلف را آموزش دهند و آنها را با معضلات و اجتماعي آگاه سازند.

* اجراي نخستين مرحله طرح عملياتي دستگيري سارقان اماكن در گلستان
رئيس پليس اگاهي استان گلستان گفت: در راستاي اجراي طرح عملياتي دستگيري سارقان اماكن در گلستان 32 سارق شناسايي و دستگير شدند.
داوود سلطاني افزود: اولين مرحله طرح عملياتي شناسايي و دستگيري سارقان اماكن توسط اداره مبارزه با سرقت آگاهي استان گلستان و به مدت سه روز و با استفاده از تمام امكانات و نيروها در سطح استان به اجرا گذاشته شده كه در اين راستا شش سارق منزل و سه سارق مغازه شناسايي و دستگير شدند.
وي از دستگيري 18 سارق كه اقدام به سرقت ساير اماكن كرده بودند خبر داد و تصريح كرد: در راستاي اجراي اين طرح يك دستگاه خودروي پرايد مسروقه كشف و دو سارق كه اقدام به سرقت وسايل داخل خودرو كرده بودند، شناسايي و دستگير شدند.
سلطاني گفت: دستگيري سارقي كه اقدام به سرقت وجه نقد از يك شهروند كرده بود و سارق يك دستگاه موتورسيكلت از ديگر موفقيت‌هاي اجراي اين طرح عنوان كرد.

* پنج عضو شركت هرمي در گنبدكاووس بازداشت شدند
فرمانده انتظامي شهرستان گنبدكاووس گفت: اين تعداد افراد اعضاي سرشاخه اصلي شركت هرمي اينوست كه در گنبدكاووس فعاليت داشتند با دستور دادستان بازداشت شدند.
حبيب كربلايي‌محمد‌نژاد افزود: پس از اطلاع از فعاليت اين شركت هرمي در گنبدكاووس و در پي يك سري اقدامات اطلاعاتي و پوشش رفت و آمد آنان در محل و همچنين برگزاري جلسات مختلف در طبقه فوقاني پاساژي اين افراد شناسايي شدند.
در جريان بازداشت اين افراد يك دستگاه رايانه، چهار جلد دفترچه مربوط به برنامه جلسات هفتگي آنان، به همراه ليست اسامي اعضاي شركت مذكور كشف شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.